Kalisz,
ul. Kopernika 13
Regulamin rezerwacji i realizacji wizyt:
- YASUMI Instytut Zdrowia i Urody zwany dalej "Yasumi Instytut Zdrowia i Urody" ze stroną internetową www.kalisz.yasumi.pl oraz siedzibą w Kaliszu ul.M.Kopernika 13
- Godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku: 8:00 - 20:00, sobota: 9:00 - 15:00. W dni świąteczne ustawowo wolne od pracy Yasumi jest nieczynne.
- Yasumi oferuje kompleksowy pakiet usług kosmetycznych, fachowe porady i konsultacje kosmetyczne, możliwość zakupu kosmetyków detalicznych, bonów prezentowych, pakietów zabiegowych i wielu innych usług.
- Klient przed wykonaniem zabiegu w trakcie konsultacji ma obowiązek poinformować pracownika Yasumi o wszelkich chorobach, alergiach, przyjmowanych lekach, suplementach diety, ciąży, połogu wstawionych protezach, zastawkach, rozruszniku serca, wykonanych zabiegach w domu lub w innym salonie oraz pozostałych przeciwwskazaniach do zabiegu.
Klient ma obowiązek do stosowania się do zaleceń po zabiegu zgodnie z instrukcją przekazaną podczas zabiegu. Yasumi nie bierze odpowiedzialności za powikłania po zabiegu, brak efektów zabiegu w przypadku nie stosowania się do zaleceń po zabiegu oraz pielęgnacji domowej. - Wszelkie reklamacje dotyczące zabiegu należy zgłosić na piśmie (osobiście dostarczając podpisaną reklamację lub mailowo kalisz@yasumi.pl) w ciągu maksymalnie 48h od wykonania zabiegu. Do rozpatrzenia reklamacji konieczna może być osobista konsultacja z odpowiednim terapeutą w Yasumi w ciągu 72h od wykonania zabiegu. Dalsze postępowanie reklamacyjne podlega przepisom kodeksu cywilnego. Na malowanie hybrydowe udzielamy 7 dni gwarancji licząc dzień wizyty jako pierwszy dzień gwarancji.
- Zakup usługi w Yasumi jest równoznaczne ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez Yasumi oraz że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. Za ewentualne konsekwencje powikłań po zabiegu w wyniku niepoinformowania o zaistniałych przeciwwskazaniach lub niezastosowania się do zaleceń po zabiegu całkowitą odpowiedzialność będzie ponosił Klient, co za tym idzie zrzeka się wszelkich roszczeń wobec Yasumi.
- Ceny zawarte w cenniku na stronie internetowej nie są ofertą handlową, mogą ulec zmianie, w zależności od ilości zużytego materiału oraz indywidualnie dopasowanej oferty dla Klienta.
- Jeśeli klient umawia się z wyprzedzeniem a w między czasie ceny zabiegów ulegną zmianie, to obowiązuje go cena z dnia wykonania zabiegu.
- Karnety wykupione w Yasumi ważne są przez okres 6 miesiący od daty wykonania pierwszego zabiegu lub zgodnie z terminem określonym na piśmie przez kosmetologa.
- Nasze promocje i rabaty nie łączą się ze sobą oraz z voucherami, bonami zniżkowymi i bonami prezentowymi.
- Nie przyjmujemy zwrotów zakupionych usług lub kosmetyków.
- Za przedmioty pozostawione bez opieki na terenie Yasumi nie ponosi odpowiedzialności.
- Za usługi świadczone w Yasumi płatności można dokonać gotówką, kartą płatniczą, kredytową, voucherami, bonami lub przelewem na wskazane konto. W przypadku płatności przelewem środki na koncie muszą zostać zaksięgowane najpóźniej 2 dni przed umówionym zabiegiem.
- W przypadku gdy Klient rezerwuje zabiegi dla 2 i więcej osób lub zabiegi których czas trwania przekracza 2,5 godziny Instytut Yasumi pobiera zadatek w wysokości min. 50zł za każdą rozpoczętą godzinę rezerwacji. Zadatek przepada w przypadku nie zrealizowania zamówionej usługi w terminie.
Płatności można dokonać gotówką, kartą płatniczą, kredytową lub przelewem na wskazane konto. W przypadku płatności przelewem środki na koncie muszą zostać zaksięgowane najpóźniej na 2 dni przed umówionym zabiegiem. - Klienta obowiązuje zakaz spożywania alkoholu i środków odurzających w dniu wizyty.
- Klient, który posiada voucher, bon lub zaproszenie, którym opłacony zostanie zabieg winien okazać go przed rozpoczęciem zabiegu, a poinformować o jego posiadaniu przy dokonywaniu rezerwacji, podając numer zaproszenia.
- Klient dysponujący opłaconym wcześniej karnetem, bonem prezentowym lub voucherem, może jednokrotnie opuścić umówiony zabieg, konieczne jest jednak odwołanie wizyty z zachowaniem min. 48 godzin. Jeżeli 48-godzinne wyprzedzenie nie zostanie zachowane Yasumi SPA ma prawo traktować usługę jako zrealizowaną. W przypadku kiedy Klient dysponujący opłaconym wcześniej karnetem, bonem prezentowym lub voucherem powtórnie nie przyjdzie na umówioną wizytę, Instytut Yasumi traktuje to jako usługę zrealizowaną, kwota zgodnie z rodzajem usługi zostanie potrącona z karnetu, bonu lub vouchera. Z bonu potrącana jest wartość umówionej wizyty, czyli w przypadku bonu na konkretny zabieg bon przepada, a w przypadku rezerwacji zabiegu w ramach bonu kwotowego, z bonu potrącana jest wartość umówionego zabiegu (jeśli jest to usługa "Konsultacja z zabiegiem", z bonu potrącane jest 150zł)
- W przypadku, gdy Klient 2-krotnie nie stawi się na umówioną wizytę, przy umawianiu kolejnej wizyty pracownik ma prawo poprosić o dokonanie wpłaty zadatku, który przepada z chwilą niestawienia się w umówionym terminie. Przedpłaty można dokonać gotówką, kartą lub przelewem na konto. Kwota musi zostać zaksięgowana na koncie najpóźniej na 2 dni przed terminem zabiegu.
- Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Yasumi są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do zaleceń pracowników.
Regulamin nabywania i realizacji bonów upominkowych:
- Definicje: bon upominkowy, zwany dalej Bonem - bon na określony zabieg/pakiet zabiegów/określoną kwotę nabywany przez Klienta Instytutu, zwanego dalej Zamawiającym, dla osoby trzeciej, zwanej dalej Obdarowaną. Instytut – placówka YASUMI, w której nabywany i realizowany jest Bon (YASUMI Instytut Zdrowia i Urody, ul. Kopernika 13, 62-800 Kalisz).
- Bony upoważniają do skorzystania z usług/zakupu produktów zgodnie z obowiązującym cennikiem.
- Obdarowany zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji dogodnego terminu wizyty z podaniem numeru Bonu (znajduje się w dolnej części Bonu) pod numerem telefonu Instytutu 660-32-14-10, bądź osobiście w Instytucie.
- Bon należy okazać przed skorzystaniem z zabiegu.
- Bon ważny jest przez 6 miesiący od momentu jego nabycia.
- Bony nie podlegają zwrotowi, ani wymianie na gotówkę.
- W przypadku, gdy wartość usługi i/lub nabywanych preparatów jest niższa niż wartość Bonu, SPA nie jest zobowiązany do zwrotu różnicy wartości.
- W przypadku, gdy wartość usługi i/lub nabywanych preparatów przekroczy wartość Bonu, Obdarowany dopłaca różnicę.
- Jeżeli Bon obejmuje zabiegi, które z powodu istnienia przeciwwskazań nie mogą zostać wykonane u Obdarowanego, istnieje możliwość ich zamiany na inne o tej samej lub podobnej wartości.
- Bony nie łączą się z promocjami i rabatami dostępnymi w Instytucie.
- Bon może zostać zrealizowany podczas kilku wizyt w Instytucie.
- Bon kupiony w YASUMI Instytucie Zdrowia i Urody przy ul. Kopernika 13 w Kaliszu może zostać zrealizowany w innych placówkach jedynie po wcześniejszym ustaleniu.
- Bon może być wykorzystany do zapłaty za preparaty i/lub usługi tylko i wyłącznie w okresie jego ważności.
- W przypadku nie odwołania lub nie przełożenia drogą mailową (kalisz@yasumi.pl) lub telefoniczną 660-32-14-10 zarezerwowanej wizyty minimum 48 h przed zaplanowanym terminem, z bonu potrącana jest wartość umówionej wizyty, czyli w przypadku bonu na konkretny zabieg bon przepada, a w przypadku rezerwacji zabiegu w ramach bonu kwotowego, z bonu potrącana jest wartość umówionego zabiegu (jeśli jest to usługa "Konsultacja z zabiegiem", z bonu potrącane jest 150zł)
- Sposób pakowania Bonu oraz zawarte w nim dodatki (gratisy) zależą od wartości Bonu:
- Bony podarunkowe do 299 zł występują w formie zaproszenia w ręcznie zalakowanej kopercie.
- Bony podarunkowe od 300 zł - 399zł pakowane są gratis w ozdobne pudełko prezentowe z firmowym ręczniczkiem (do wyboru różne rodzaje kartoników według dostępności), dołączamy w prezencie jeden mini produkt kosmetyku Yasumi ( w zależności od dostępności Facial toner (50ml), Micellar Liquid 3 in 1 (50ml), peeling do ciała Topaz/Amethyst/Onyx/Jasper (50g) lub zamiennie herbatę Yasumi w szklanym sloiczku).
- Do bonów podarunkowych od wartości 400 - 499zł dołączamyozdobne pudełko + firmowy ręczniczek gratis, dwa mini produkty Yasumi według dostępności, m.in. Facial toner (50ml), Micellar Liquid 3 in 1 (50ml), peeling do ciała Topaz/Amethyst/Onyx/Jasper (50g) lub zamiennie herbatę Yasumi w szklanym sloiczku
- Do bonów podarunkowych od wartości 500 - 699zł dołączamy ozdobne pudełko + firmowy ręczniczek gratis 3 mini produkty Yasumi według dostępności
- Do bonów podarunkowych od wartości 700 - 999zł dołączamy ozdobne pudełko + firmowy ręczniczek gratis 3 mini produkty Yasumi według dostępności j/w., japońską maskę w płachcie MITOMO
- Do bonów podarunkowych powyżej 1000zł dołączamy ozdobne pudełko + firmowy ręczniczek gratis 3 mini produkty Yasumi według dostępności j/w. , japońską maskę w płachcie MITOMO, pełnowartościowy produkt Yasumi w/g dostępości
- W przypadku sytuacji nie ujętych w niniejszym Regulaminie decyzje podejmuje manager Instytutu.
- Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zakupu Bonów. Zamawiający oświadcza, iż zapoznał się z jego treścią akceptują go w całości.
- Ochrona danych osobowych:
- Kupujący dokonując Zamówienia, zakupu i rejestracji w Sklepie wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych podanych w formularzu zamówień w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchwalenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) tzw. „RODO”. Dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu zawarcia, realizacji lub rozwiązania umowy sprzedaży Bonów i realizacji Usług.
- Administrator przetwarza dane osobowe w celu realizacji umowy (zakup Bonu).
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Yasumi Sp zo.o. Spółka komandytowa z siedzibą w Kaliszu ul.Kopernika 13, NIP 618-207-26-45l
- Odbiorcami danych osobowych będą: podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora, świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Administratora, w tym w celu umawiania wizyt – na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych.
- Każdej osobie, której dane są przetwarzane, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie niezbędnych danych osobowych i adresowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
Zadatek na zabieg
W związku z potrzebą zapewnienia Państwu najwyższej jakości obsługi i zwiększenia ilości dostępnych terminów rezerwacji, wprowadziliśmy do naszego Instytutu system zadatkowy, który stanowi potwierdzenie wizyty. Wielu klientów mimo potwierdzenia terminu nie stawia się na umówione wizyty – co powoduje niepotrzebne blokowanie terminów.
Regulamin
- Zadatek pobierany jest na rzecz wykonanego zabiegu.
- Zadatek pobierany jest w wybrane dni o największym obłożeniu w Instytutucie, które ustala manager SPA, a także każdorazowo w przypadku wizyty trwającej 2h oraz dłuższej.
- W przypadku rezerwacji wizyt w terminie określonym w punkcie 2 wymagana jest wpłata zadatku w wysokości 50zł za każdą rozpoczętą godzinę rezerwacji. Kwota zadatku będzie odjęta przy płatności za usługę. Niektóre usługi tj. pakiety zabiegowe wymagają zadatku w wysokości 100% wartości pakietu.
- Zadatek należy wpłacić w terminie 24h od dokonania rezerwacji. W przeciwnym razie rezerwacja zostanie anulowana. Brak wpłaty zadatku oznacza rezygnację z usługi.
- Opłata może być uiszczona w recepcji Instytutu
- W przypadku posiadania bonu podarunkowego kwotowego lub na konkretny zabieg, podczas rezerwacji, zadatek zostaje automatycznie pobrany z bonu, o czym informuje pracownik Instytutu.
- O konieczności wpłaty zadatku podczas rezerwacji telefonicznej informuje pracownik Instytutu. Przy rezerwacji online widoczny jest komunikat informujący o wymaganej wpłacie zadatku.
- W przypadku nie odwołania lub nie przełożenia wizyty drogą mailową (kalisz@yasumi.pl) minimum 3 dni przed zaplanowanym terminem, zadatek przepada, a w przypadku posiadania bonu podarunkowego wartość bonu zostaje pomniejszona o kwotę zadatku.
- W przypadku przełożenia lub odwołania wizyty co najmniej 3 dni przed planowaną wizytą zadatek jest zwracany w sposób, w jaki wpłynął (gotówka, karta, przelew, pobranie z bonu) lub pozostaje do wykorzystania na poczet innych zabiegów (do indywidualnej decyzji klienta). W celu anulowania rezerwacji, należy w mailu (kalisz@yasumi.pl) podać termin rezerwacji oraz nazwisko klienta. Zadatek zostanie zwrócony do 72h od zgłoszenia anulacji lub zmiany terminu wizyty.
Konto bankowe
W tytule prosimy wpisać nazwisko, na jakie dokonana jest rezerwacja oraz termin wizyty.
RODO - POLITYKA PRYWATNOŚCI, INFORMACJE DOTYCZĄCE DANYCH OSOBOWYCH W YASUMI INSTYTUCIE ZDROWIA I URODY KALISZ
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO (czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) informujemy:
- Administratorem Twoich danych osobowych jest YASUMI Sp. Z o.o. Spółka komandytowa ul. Kopernika 13, 62-800 Kalisz, NIP: 618-207-26-45
- Twoje dane osobowe, w szczególności dane wrażliwe, chronione są z najwyższą starannością. W tym celu, wdrożyliśmy m.in. adekwatne procesy i procedury oraz środki mające to zapewnić.
- W YASUMI Instytucie Zdrowia i Urody w Kaliszu przetwarzane są takie dane osobowe jak na przykład: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania, informacje o odbytych zabiegach itp. Zostaniesz o nie poproszona/y w trakcie rejestracji lub podczas wypełniania Karty Klienta.
- USŁUGA KOSMETYCZNA W YASUMI Instytucie Zdrowia i Urody w Kaliszu
- Twoje dane osobowe podawane przez wykonaniem usługi będą przetwarzane, WYŁĄCZNIE w celu realizacji umowy wykonania wybranej przez Ciebie usługi. Podstawę do tego stanowi art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy i realizacji usługi oferowanej w YASUMI INSTYTUCIE ZDROWIA i URODY w Kaliszu, ul. Kopernia 13, 62-800 Kalisz. W przypadku ich niepodania, nie zostanie wykonana zamawiana przez Ciebie usługa.
- Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji usługi oraz po jej zakończeniu, w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora Danych tj.:
i) marketingu własnych produktów lub usług,
ii) dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku realizacją usługi – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi dotyczącymi terminów przedawnienia roszczeń, art. 117 i nast. ustawy Kodeks cywilny (Dz. U. 1964, nr 16 poz. 93. ze zm.).
- Twoje dane osobowe będą udostępnianie innym odbiorcom danych, takim jak serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu, dostawcę usługi poczty elektronicznej, dostawcę usługi systemu do zarządzania gabinetem, dostawcę usługi mailingu, itp. - USŁUGA NEWSLETTER
- Twoje dane osobowe podawane w formularzu newsletter będą przetwarzane, w celu wysyłki newslettera, czyli m.in. informacji na temat wpisów blogowych, ofert czy promocji.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu realizacji usługi newsletter.
- Twoje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie do momentu wycofania przez Ciebie udzielonej zgody/wypisania się z newslettera, a następnie zostaną usunięte, chyba że zdecydujesz się korzystać z naszych usług i pozostawisz je na innej podstawie i we wskazanym Ci celu.
- Twoje dane osobowe będą udostępnianie innym odbiorcom danych, takim, jak serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu, dostawcę usługi poczty elektronicznej, dostawcę usługi dystrybucji newslettera.
- Twoje dane nie będą przekazywane do państw trzecich np. USA. Nazwa usługodawcy znajduje się na liście państw, które przystąpiły do porozumienia Privacy Shield. - FORMULARZ KONTAKTOWY
- Twoje dane osobowe podawane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane, wyłącznie do podjęcia określonych działań na Twoje żądanie, np. w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje pytanie wysłane drogą elektroniczną poprzez zapis na stronie Administratora.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przesłania odpowiedzi na Twoją wiadomość.
- Twoje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres niezbędny do udzielania odpowiedzi, a następnie zostaną usunięte, chyba że zdecydujesz się korzystać z naszych usług i pozostawisz je na innej podstawie i we wskazanym Ci celu.
- Twoje dane osobowe będą udostępnianie innym odbiorcom danych, takim, jak serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu, dostawcę usługi poczty elektronicznej itp. jeśli okaże się to konieczne. - Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo żądania dostępu do danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uznasz, że przetwarzanie Twoich danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych. Przysługuje Ci też prawo do bycia zapomnianym, jeśli dalsze przetwarzanie nie będzie przewidziane przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
- Posiadasz też prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przez jej cofnięciem.
- Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Regulamin programu lojalnościowego:
I. OGÓLNE ZASADY PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
- Organizatorem programu lojalnościowego jest podmiot wskazany w punkcie 1 załącznika 1 do Regulaminu.
- Program lojalnościowy/Program - działanie mające na celu nagradzanie Uczestników którzy w szczególności dokonują zakupu towarów lub usług u Organizatora, a także promują Organizatora w sposób określony w Regulaminie. Program organizowany jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i trwa w okresie wskazanym w punktach 2 i 3 załącznika 1 do Regulaminu.
- Regulamin - niniejszy dokument określający zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym prowadzonym przez Organizatora.
- Uczestnik - każda osoba fizyczna, posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych lub inny podmiot posiadający zdolność do czynności prawnych, który przystąpił do Programu na zasadach opisanych w Regulaminie.
- Konto Uczestnika - indywidualne konto w zakresie Programu dostępne pod adresem wskazanym w punkcie 4 załącznika 1 do Regulaminu., na którym rejestrowane są wszystkie aktywności, powodujące naliczanie lub odliczanie punktów, gromadzonych przez Uczestnika w ramach Programu.
- Stan konta - ilość zgromadzonych przez Uczestnika punktów.
- Nagroda - usługa, towar lub inne świadczenie, które Organizator umieścił w katalogu nagród w załączniku numer 3 do Regulaminu, na które można wymieniać zgromadzone w Programie punkty.
II. UCZESTNICTWO
- Przystąpienie do Programu następuje poprzez zgłoszenie Organizatorowi chęci uczestnictwa w programie, akceptację Regulaminu oraz aktywowanie Konta Uczestnika przez Organizatora. Zgłoszenie chęci uczestnictwa w programie może mieć formę pisemną lub elektroniczną.
- W przypadku zgłoszenia chęci udziału w Programie w formie elektronicznej Uczestnik Programu otrzyma na podany przez niego w trakcie zgłoszenia adres e-mail lub numer telefonu potwierdzenie przystąpienia do Programu lojalnościowego.
- Organizator ma prawo nadać swojemu klientowi status Uczestnika Programu. W takim przypadku Organizator ma obowiązek zapewnić Uczestnikowi możliwość zapoznania się z Regulaminem Programu.
- Uczestnik ma prawo w dowolnej chwili zrezygnować z udziału w Programie, składając stosowane oświadczenie w siedzibie Organizatora lub za pośrednictwem Konta Użytkownika. Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.
- Uczestnik Programu może brać udział w Programie tylko osobiście, a jego uczestnictwo nie podlega przeniesieniu na inne osoby.
- Każdy Uczestnik może mieć tylko jedno konto w Programie lojalnościowym prowadzonym przez Organizatora.
- Uczestnik programu może sprawdzić swój Stan Konta w siedzibie Organizatora lub na swoim Koncie Uczestnika.
III. ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW
- Po zakończeniu procesu realizacji zapłaty przez Uczestnika Programu za towary lub usługi Organizatora, a także po skutecznym dokonaniu promocji Organizatora przez Uczestnika lub w innych przypadkach określonych Regulaminem, następuje uznanie Konta Uczestnika punktami. Lista premiowanych aktywności wraz z liczbą punktów za nie przysługujących znajduje się w Załączniku nr 2 do Regulaminu.
- Punkty gromadzone za premiowane aktywności ewidencjonowane są na Koncie Uczestnika.
- Uczestnik może sprawdzać historię zmian Stanu Konta na swoim Koncie Uczestnika.
- Punkty programu mogą być naliczane tylko jeden raz za każdą aktywność.
- W ramach konkursów oraz działań promocyjnych Uczestnikom mogą być przyznane dodatkowe punkty lub nagrody dodatkowe, na zasadach określonych odrębnie dla prowadzonych okresowo akcji.
- Organizator ma prawo skorygować Stan Konta Uczestnika, jeśli punkty zostały przyznane nieprawidłowo.
- Punkty gromadzone na Koncie Uczestnika nie podlegają zamianie na pieniądze, nie mogą być przedmiotem sprzedaży, ani przekazania osobie trzeciej.
IV. ZASADY WYMIANY PUNKTÓW NA NAGRODY
- Zebrane w Programie punkty Uczestnik może wymieniać na nagrody.
- Lista nagród wraz z ilością punktów niezbędnych do ich odebrania stanowi załącznik numer 3 do regulaminu.
- Nagrody należy odbierać w siedzibie Organizatora.
- Uczestnik powinien zgłosić Organizatorowi chęć odbioru nagrody, minimum 3 dni robocze przed planowanym terminem odbioru. Brak zgłoszenia we wskazanym terminie może skutkować niedostępnością danej nagrody w siedzibie Organizatora.
- Zgłoszenia chęci odbioru nagrody można dokonać za pośrednictwem Konta Uczestnika, telefonicznie lub drogą elektroniczną.
- Odebranie nagrody skutkuje zmniejszeniem Stanu Konta Uczestnika o ilość punktów niezbędnych do odebrania wybranej nagrody.
- Organizator ma prawo poprosić Uczestnika o pisemne potwierdzenie odbioru nagrody w chwili jej wydania.
V. POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Administratorem danych osobowych uczestników Programu jest Organizator.
- Organizator będzie przetwarzał następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon, adres.
- Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane dla celów realizacji i uczestnictwa w Programie. W tym między innymi Uczestnikowi będą przesyłane informacje o zmianie Stanu Konta, możliwości zdobycia dodatkowych punktów.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do udziału w Programie.
- Każdy uczestnik ma możliwość wglądu i aktualizacji danych osobowych dotyczących jego osoby. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w programie, dane osobowe uczestnika są usuwane.
VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w naliczaniu punktów, Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji drogą mailową na adres wskazny w punkcie 1 załącznika 1 do Regulaminu. Reklamacja powinna być rozpatrzona w terminie 14 dni.
- Organizator ma prawo do zakończenia Programu w dowolnym momencie, poprzez przesłanie informacji w zakresie Konta Uczestnika oraz umieszczenie ogłoszenie ogłoszenia na stronie internetowej Organizatora. Termin zakończenia Programu, zostanie podany, z wyprzedzeniem nie krótszym niż 14 dni. Po zakończeniu Programu wymiana Punktów nie będzie możliwa.
- Regulamin może być zmieniony w dowolnym momencie, poprzez umieszczenie na stronie internetowej Organizatora nowej wersji regulaminu oraz indywidualne powiadomienie każdego Uczestnika drogą elektroniczną pod wskazanym w Koncie Uczestnika adresem email. Jeśli Uczestnik w ciągu 14 dni od ogłoszenia zmian nie zgłosi braku akceptacji przyjmuje się, że Uczestnik zmiany zaakceptował. Uczestnicy nie akceptujący zmian w Regulaminie nie będą mogli dalej korzystać z Programu jednak zgromadzone punkty będą mogli wykorzystać na dotychczasowych warunkach.
- Dla wszystkich praw i obowiązków, jakie wynikną Programu Lojalnościowego, właściwe jest prawo polskie.
- Załączniki stanowią integralną część Regulaminu.
Polityka prywatności:
Zasady umawiania i przebieg wizyt w aktualnym reżimie sanitarnym:
Zgodnie z zaleceniami GIS przedstawiamy zasady bezpieczeństwa w aktualnym reżimie sanitarnym.
ZASADY UMAWIANIA I PRZEBIEG WIZYTY
- Na zabiegi można się umawiać wyłącznie zdalnie (telefonicznie, mailowo, on-line: https://www.moment.pl/yasumi-kalisz lub poprzez messenger.
- Klient wchodząc do budynku powinien mieć na sobie maseczkę. Po wejściu do gabinetu zostanie poproszony o dezynfekcję rąk.
- Przed wykonaniem zabiegu może odbyć się bezdotykowy pomiar temperatury ciała wyłącznie po wcześniejszej zgodzie klienta. Wizyta nie odbędzie się gdy termometr wskaże wartość 37,5 lub wyższą.
- Przed każdym zabiegiem w czasie potwierdzania wizyty jest przeprowadzany wywiad epidemiologiczny. Ankieta przeprowadzana jest w związku z zagrożeniem koronawirusem.
- Informujemy, iż zgodnie z zaleceniami GIS prowadzimy dobowy rejestr osób korzystających z zabiegów z wymaganymi danymi kontaktowymi.
- Na wizyty należy przychodzić bez osób towarzyszących. Osoby niepełnoletnie oraz niepełnosprawne powinny stawić się na wizytę z jednym opiekunem. W przypadku pacjentów niepełnoletnich lub wymagających osoby towarzyszącej – zarówno pacjent jak i osoba towarzysząca przechodzą ww. procedurę epidemiologiczną.
- Na wizytę stawiamy się punktualnie. Poczekalnia jest wyłączona z użytku. W przypadku przybycia przed czasem wizyty prosimy o pozostanie przed budynkiem. Jeśli chcesz się dowiedzieć czy jesteśmy gotowi wcześniej na wprowadzenie Cię do gabinetu zabiegowego, zadzwoń do nas. W recepcji mogą przebywać 3 zachowując bezpieczny osoby + personel, zachowując bezpieczny odstęp 2 m.
- Na zabiegi przyjmujemy wyłącznie klientów z ujemnym wywiadem epidemiologicznym. Jeżeli masz jakiekolwiek objawy chorobowe zastrzegamy sobie prawo do odmówienia wykonania przez nas usług.
- Preferowana jest płatność bezgotówkowa.
- Jeśli planujesz wykonać kilka zabiegów zaplanuj je możliwie w jednym dniu, by ograniczyć wizyty.
- W dniu poprzedzającym planowaną wizytę skontaktujemy się z Tobą w celu jej potwierdzenia oraz upewnimy się, że ryzyko zakażenia SARS COV-2 jest zminimalizowane.
- W trakcie wizyty zabrania się korzystania z telefonów komórkowych.
- W gabinecie masz możliwość zamiany Twojej maski na maskę jednorazową.
Zdajemy sobie sprawę, że wszystkie zabezpieczenia wiążą się z pewnymi niedogodnościami, ale bardzo zależy nam na tym, żeby klienci w naszym instytucie czuli się i byli bezpieczni.
SPRZEDAZ BONÓW PODARUNKOWYCH I KOSMETYKÓW PROWADZIMY NA ZASADACH PRZEWIDZIANYCH DLA SKLEPÓW, BEZ DOBOWEJ REJESTRACJI KLIENTÓW
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu:
Tel. 660-32-14-10
Regulamin realizacji bonu zniżkowego 50zł:
1. Voucher 50zł należy zrealizować w YASUMI SPA w Kaliszu przy ul. Kopernika 13 w terminie podanym na voucherze
2. Voucher upoważnia do skorzystania z jednej usługi zgodnie z obowiązującym cennikiem przez właściciela vouchera,
którego dane widnieją na voucherze i obniża wartość rachunku o 50zł. Minimalna cena jednej usługi, przy której obowiązuje voucher to 250zł. (np. w przypadku zabiegu o wartości 250zł kwota płatności z voucherem to 200zł).
3. Gość zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji dogodnego terminu wizyty pod numerem telefonu YASUMI SPA (660-32-14-10), online www.https://www.moment.pl/s/yasumi-kalisz bądź osobiście w recepcji YASUMI SPA.
4. Voucher należy okazać przed skorzystaniem z zabiegu.
5. Voucher nie łączy się z promocjami i rabatami dostępnymi w YASUMI SPA.
6. Voucher nie może zostać wykorzystany na zakup i/lub realizację bonu podarunkowego YASUMI.
7. Voucher nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
8. Voucher może być wykorzystany do zapłaty wyłącznie w okresie jego ważności. Nie ma możliwości przedłużenia daty ważności vouchera.
9. Jedna osoba może otrzymać jeden voucher i zrealizować jeden voucher. Vouchery są wydawane po realizacji usługi z bonów podarunkowych w recepcji SPA. W przypadku sytuacji nie ujętych w niniejszym Regulaminie decyzje podejmuje manager YASUMI SPA.
Regulamin realizacji zniżki urodzinowej:
1. Zniżka urodzinowa w kwocie 50zł może być zrealizowana wyłącznie w gabinecie Yasumi w Kaliszu ul.Kopernika 13
2. Klient może wykorzystać zniżkę 50zł na dowolny zabieg na twarz lub oklad na ciało w kwocie powyżej 250zł. Oznacza to, że wybrany zabieg będzie obniżony o 50zł od ceny regularnej.
3. Zniżki urodzinowej nie można przekazać innemu klientowi
4. Zniżka ważna jest przez 7 dni od otrzymania smsa z informacją o nadaniu takiej zniżki
5. Zniżka urodzinowa nie łączy się z płatnością bonem podarunkowym oraz innymi rabatami, kuponami zniżkowymi dostępnymi w gabinecie.
Regulamin Newsletter - kupon na pierwszy zabieg
- Jedna osoba może zrealizować maksymalnie 1 kupon wygenerowany ze stron internetowych należących do sieci Yasumi.
- Podczas telefonicznej lub mailowej rezerwacji terminu wizyty z kuponem należy podać numer kuponu.
- Podczas wizyty z kuponem konieczne jest posiadanie wydrukowanego kuponu lub pokazanie e-maila z kuponem na telefonie lub wyraźnego zdjęcia kuponu wykonanego np. telefonem.
- Przy realizacji kuponu należy okazać dowód osobisty.
- Kupon upoważnia do zniżki w wysokości 20zł od ceny dowolnie wybranego zabiegu o wartości cennikowej przekraczającej 200zł (z wyjątkiem zabiegów z kategorii Pielęgnacja dłoni i stóp, Wizaż, , Henny / Regulacji ).
- Wartość kuponu można wykorzystać na dowolny – pierwszy na danym obszarze lub nowy zabieg w gabinecie.
- Kupon nie łączy się z innymi promocjami.
- Kupon nie może zostać wykorzystany jako zniżka na zakup Bonu Podarunkowego.
- Maksymalny termin realizacji podany jest na kuponie.
- Kupon nie łączy się z innymi voucherami, kartami podarunkowymi i kuponami płatniczymi.